Výlet do Prahy

Dne 8.10.2018 jsme navštívili naše hlavní město, Prahu. Sešli jsme se v 6:30 na nádraží v Hranicích a později nastoupili na vlak. Kolem půl jedenácté jsme dorazili do Prahy a vydali jsme se ubytovat do hostelu. Nechali jsme tam věci a šli jsme se podívat na památky. Jako první jsme navštívili Pražský hrad poté Karlův most a Staroměstské náměstí. Po cestě jsme se vyfotili před Poslaneckou sněmovnou a navštívili jsme také Senát. Kolem 4. hodiny jsme dorazili zpět do hostelu a začali jsme se chystat do divadla. V 6 jsme vyrazili autobusem na metro směr Národní divadlo. Od metra jsme šli asi 15 minut pěšky. Představení bylo pěkné a vtipné. Určitě bych navštívila tohle představení znova. Kolem 9 jsme vyrazili na metro a zpátky do hostelu. Převlékli jsme se a několik dětí si zašlo na pizzu. Na našem pokoji jsme si večer i zatancovali. Další den jsme se nasnídali, sbalili se a šli na hlavní nádraží. Uložili jsme si kufry v úschovně a šli do Českého rozhlasu. Tam jsme se podívali na různá videa o historii rozhlasu, stará rádia a telefony a také do studií, ze kterých se vysílá. Po této exkurzi v Českém rozhlase jsme se přesunuli na Václavské náměstí, kde jsme měli rozchod. Najedli jsme se, koukli po obchodech a ve 3 jsme vyrazili na nádraží, kde jsme měli taky menší rozchod.V 16:24 jsme nastoupili na vlak a vyrazili směr Hranice. Ve vlaku jsme si užili skutečnou saunu kvůli poruše topení  a v 19:15 jsme dorazili do Hranic. Všichni se pak vydali domů.